mammasandraaa

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Sandra - 1 november 2011 18:11

Har inte bloggat på evigheter!! Ska nu svara på "några" frågor! Kommer skriva normalt inlägg senare eller imorgon!! 

Snodde den här av Linda! 



Tio frågor om dig själv

namn? - Sandra A Ruokojärvi
när fyller du år? - 19 Mars
några piercingar? - Nej, har haft i naveln och läppen
vad har du på dig just nu? - Mysbyxor och en topp
vilken årstid är bäst? - Hmm, tycker om både sommaren och vintern
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna av att Liam vill stiga upp
vad tycker du mest om hos dig själv? - Håret kanske?
vad är du bra på? - mysa med min familj
vem älskar du mest på denna jorden? - Liam <3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Men min älskling

10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Hmm..
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla mina 3 flickor
vem är snyggast av dina vänner? - Mina 3 brudar
vem är mest partyprisse? - Haha, jaaa jag var ju den men nu kanske det är Mayo?
vem är den du helst har filmkväll med? - Älsklingen
vem av dina vänner är mest "evil"? - Svårt!
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - En vän

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Saga
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja!
vem är farligast i din familj? - Kanske jag?
vem ser roligast ut i din familj? - Nemo
vem är coolast? - Johannes så klart!
har ni något husdjur? - Mommo och Moffa har en hund Nemo och hade en katt Kasper
vem har du mest gemensamt med? - Saga
vem står för underhållningen? - ELSA lätt hahahhaa..
vem sover du oftast med? - När jag var liten så brukade jag och Saga dela säng när vi sov hos mommo och moffa
roligaste kvällen med familjemedlem? - Har så kul med alla i min familj så det är svårt!


10 frågor om idag

vad har du gjort? - Varit en sväng med vagnen och shoppa lite på Åhlens
har du varit glad idag? - Jodå
har du varit ledsen idag? - Nej
har du gjort något bra idag? - Underhållt mina pojkar
vad ska du göra nu? - väcka Liam som däcka nyss!
har du gjort något dåligt idag? - tror inte det
vad har du ätit idag? - Räkbaguett och griskött och ris
har du duschat idag? - Nix
är du trött nu? - Liiite
vad händer imon?- Ska fara och måla lite

SKOLAN

Går du i skolan? - Nej
Har du varit i skolan idag? - Nej

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Älslingen
Vem sms:a du till senast? - Älsklingen

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - Huh, nej är propp mätt
Vad är klockan nu just nu? - 18.24
Vilka sidor är du inne på just nu? - fejjan

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Hmm, några dagar sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Alldeles för länge sedan i sommras

SPORT

Går du på någon sport? - Neee...
Iså fall, vilken/vilka? -
Trivs du med den sporten? -
Tycker du att den sporten är rolig? -
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -



MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - Nej
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - Gott och Blandat!


KÄRLEK

Är du kär just nu? - Klart
Har du kysst någon idag? - Joo
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Ja
Har du ett förhållande? - Ja <3
När går gränsen vid otrohet? - Det tar jag med min pojkvän!
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej
Är du romantisk? - Ibland
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Ibland
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jaa
Har du lekt med någons känslor? - Ingen kommentar!
Hur länge var ditt kortaste? - vette tusan..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vill vara med min älskling
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha, nej?
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag tror det! Hoppas det iaf
Hur många har du varit kär i iår? - en person
Vem sov du senast bredvid ? - Älsklingen
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Säkert min gubbe!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nee
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Vet inte mamma var kanske 18?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Neeeej!!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Ingen aning!

Presentation


Jag heter Sandra och är 20 år bor i Norge (Tromsö) med min underbara sambo och våran guldklimp Liam som kom till världen 04.07.2011 kommer skriva om våran vardag och annat smått och gott..

Länkar

Translate

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards