mammasandraaa

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Kväll

Av Sandra - 27 september 2011 20:20

Då vart det kväll igen! Liam har badat och efter det fick han mat och nu sover han.. Har tvättat fyra maskiner med kläder eller sista högen var gubbens arbetskläder!!

Gubben var ju och rev lite på lägenheten börjar se lite bättre ut haha nu bara börja måla och fixa lite.. Ska lägga ut bilder sen när man orkar tömma kameran så får ni se hur det ser ut nu och sen resultatet!! 


Nej, nu ska jag äta kvälls fika med gubben och kolla tv :)


God kväll & God Natt 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 januari 2012 11:44

Oj oj det var länge sedan!  Nå nu har jag lite tid och skriva.. Båda älsklingarna ligger och sover fast tror nog att Liam vaknar snart så ska han få lunch! Orkar då inte berätta vad som hänt sen sist jag skrev då får jag sitta hela dagen och skri...

Av Sandra - 2 november 2011 18:32

Jahaaa hej! Sitter och lyssnar Volbeat och slöar har packat för fullt köksgrejer,ljus saker och Liams kläder som är för små! Imorgon blir det och packa mer slänga skorna i sopsäck och jaa, allt jag hittar!! Liam har badat och så däckade han visst n...

Av Sandra - 1 november 2011 18:11

Har inte bloggat på evigheter!! Ska nu svara på "några" frågor! Kommer skriva normalt inlägg senare eller imorgon!!  Snodde den här av Linda!      Tio frågor om dig självnamn? - Sandra A Ruokojärvinär fyller du år? - 19 Marsnågra piercingar? ...

Av Sandra - 18 oktober 2011 20:52


Skit tråkigt är det när man inte har tvkanaler specillet när man måste sitta ensam om kvällarna när båda mina pojkar sover..!! Jag och Liam har lekt på golvet med hans groda och så!! Han blev så trött så han somnade nästan direkt <3 Hmm, måste f...

Av Sandra - 17 oktober 2011 15:13

Måndag igen tiden går ju så fort!! Ska berätta lite kort om helgen sov var.. Fredag: For vi till Mamma för mommo,moffa och Saga kom så satt vi hos mamma och prata och sånnt! Lördag: Åkte vi till lägenheten med mommo och moffa dom hjälpte oss me...

Presentation


Jag heter Sandra och är 20 år bor i Norge (Tromsö) med min underbara sambo och våran guldklimp Liam som kom till världen 04.07.2011 kommer skriva om våran vardag och annat smått och gott..

Länkar

Translate

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards