mammasandraaa

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Sandra - 24 september 2011 18:46

Då har det blivit kväll gud vad dagarna går fort och snart går det ännu fortare när vi kommer igång med målningen och sånt!! Var och visade läggan åt mamma och Tommy + förde lite skrot satte in det i Liams rum för där ska vi inte måla den här gången det tar vi innan han ska sova i eget rum! 


Är lite trött men det hör till när man är småbarns förälder.. Fast idag har han varit extremt gnällig och så har han velat vara i famnen mycket och det brukar han inte göra han brukar bli less efter en stund!! 


Aja nu ska vi käka middag och gubben ska kolla fotboll... 


Kram

Av Sandra - 24 september 2011 08:22

Jag och Liam är vakna eller Liam försöker sova men har har myror i blöjan som vanlige hehe.. Gubben ska få sova lääänge idag senare skulle väll mamma och Tommy komma så ska vi åka till andra lägenheten och kolla ska nog föra lite saker dit i Liams rum så vi har mer plats här!.. 


Imorgon ska vi till gubbens föräldrar och hjälpa dom för dom ska också flytta och så blir det väll och äta middag också.. 


Har f*n inte fått min pengar ännu heller.. Ser ut som om att jag måste vänta till måndag men det tycker jag är skit för det ska vara utbetalt före utbetalningsdatumet.. Sååå, jag fattar inte vad dom pysslar med!!! 


Aja, ska försöka och inte tänka på det så mycket .. 


Nu kolla och snoka lite på fejjan! 


Ha der bra !!! 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är 20 år bor i Norge (Tromsö) med min underbara sambo och våran guldklimp Liam som kom till världen 04.07.2011 kommer skriva om våran vardag och annat smått och gott..

Länkar

Translate

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards