mammasandraaa

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Sandra - 14 september 2011 18:42

Nu har vi ätit middag båda satt nästan och skrek AJ varje gång vi svalde maten!! Så ont har vi i halsen.. Tur så får man väll medicin imorgon.. Liam är hos farmor och farfar ett par timmar så vi kan slappna av lite fast jag kan inte slappna av när han inte är här.. Vill ha min guldklimp tillbaka fast det får jag nog hihi... Förstår inte att vissa lämnar bort sina barn hela tiden jag klarar knappt en timma. Liam har sovit utan oss en gång och jag saknade han hela tiden tur så kom han hem tidigt på morgonen!! Nu dröjer det ett bra tag tills nästa gång.. 


Nee, nu mysa lite med gubben och kolla tv så kommer väll våran prins om nån timma :)

Av Sandra - 14 september 2011 10:21

Har nog aldrig haft så här ont i halsen förut! Alltså jag klarar knappt av och prata för det gör så ont.. Liam ligger här brevid mig och sparkas busisen.. Få se om jag orkar prata med gubben sen när han kommer hem blir nog en tyst kväll för min del.. Imorgon ska jag till läkaren på akut timme klockan 8 för min läkare har alltid fullbokat så han hade inga lediga tider den här veckan så sa hon i telefonen att jag skulle satsa på akut timmen.. 


Måste diska också ser inte ut i köket.. Huff så går det när vi båda är sjuka och 0 energi eller igår hade gubben lite energi som gjorde mat och grejs :) 


Aja, leka med Liam lite sen när han somnat så ska jag diska :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är 20 år bor i Norge (Tromsö) med min underbara sambo och våran guldklimp Liam som kom till världen 04.07.2011 kommer skriva om våran vardag och annat smått och gott..

Länkar

Translate

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards