mammasandraaa

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Sandra - 13 september 2011 22:47

Snart ska jag och Liam lägga oss ska bara mata och byta på honom så ska jag lägga mig i sängen med världens bästa gubbe.. Om jag är lite bättre i halsen imorgon så ska jag dra och väga Liam vill veta hur mycket han väger nu för han börjar bli lite tung.. Gubben gjorde tacos åt mig för jag hade 0 energi sov en timma och när han kom och väckte mig så började han med maten! Så underbar är han fast han är sjuk <3


Längtar som tusan till 23e och det är bara 10 dagar kvar yeeeey.. 


Aja, God Natt och Dröm Sött

Av Sandra - 13 september 2011 16:07

Har så ont i den där j*vla halsen kan inte svälja för då gör det mega ont! Gubben var ju till farbror doktorn och han har hals/öron inflamation.. Hoppas nu inte att jag har det! Ska ringa imorgon och boka tid till läkaren för om jag har samma fast bara med halsen så vill jag ha medicin fort som tusan så Liam inte blir smittad..!!

Fick en räkbaguett mums så gott men dock gjorde det super duper ont i halsen.. 

Hösten och våren är alltid värst alla blir sjuka då och på vintern kommer den där äckliga vinterkräksjukan.. Håller tummarna på att ingen av oss får den sen!


Idag blir det tacos till middag få se hur det kommer gå när båda har så ont i halsen!! Vi borde egentligen bara äta soppa! 


Neee, nu ska jag sluta gnälla ..


Hej och hå.. 

Av Sandra - 13 september 2011 10:04

God morgon :)

Jag har så förbannat ont i halsen så jag vet inte vad jag ska göra har lust och riva av halsen... Har knappt sovit inatt och det är inte Liam som har bråkat han har sovit som en prins men där i mot gubben har bråkat som faaan.. Har typ sovit på golvet utan täcke och kudde för han höll om allt och hård också!! Gud vad jag längtar tills vi köper en större säng kan snart inte sova i den där lilla skiten eller sova och sova jag får ju inte plats när han ska ha hela sängen för sig själv!! Fast han gör ju inte det med flit och det går inte och väcka honom heller för han sover så tungt... 


Nu sover Liam ganska skönt för han har varit lite grinig hela morgonen..

Nee, måste diska flaskor och såå :)


Heeejs!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är 20 år bor i Norge (Tromsö) med min underbara sambo och våran guldklimp Liam som kom till världen 04.07.2011 kommer skriva om våran vardag och annat smått och gott..

Länkar

Translate

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards