mammasandraaa

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Sandra - 22 september 2011 21:13

Vi åt tacos igen hahaha den här familjen älskar tacos! Liam har badat och gud vad över trött han var men till slut somnade våran prins.. Imorgon ska han vara med sin mormor medans vi är och tar över lägenheten WOHOOO!! Är jätte sugen på en kyl/frys jag såg idag i tidningen får se om vi köper den för då blir jag SUPER DUPER GLAD! För det är ismaskin i den!.. 


Huff skulle egentligen ta disken men orkar inte mer ikväll så jag gör det imorgon när Liam fått i sig frukosten.. Ren bäddade hans säng nyss så han får sova med söta ugglor som påslakan hihi jag älskar ugglor..


Ganska komsikt att jag diggar ugglor nu för mamma berättade att när jag var liten så var jag livrädd för ugglor och speciellt den i Pajala för där på buss stationen har som en trä uggla! :) Nåja den rädslan har nog vuxit ifrån mig!


Men nu kolla lite tv innan jag lägger mig!! 


Älskar mina två fina pojkar <3


God natt :)


Liams favvo Alfons som säkert inte smakar så gott <3

 

Av Sandra - 22 september 2011 14:18

Så där då är vi hemma igen det var härligt och vara ute i det här vädret.. Lite kyligt  men solen värmde härligt!! Köpte en jätte fin mysdress åt Liam och ett par jeans åt mig men ångrar redan tror nog att jag ska lämna tillbaka dom! 


Nu snart kommer gubben hem äntligen så tråkigt utan honom!!

Måste börja tänka på vad vi ska ha till middag idag!! 


Skriver säkert ikväll!!


Kram

Av Sandra - 22 september 2011 09:58

Oj oj Liam har sovit läääänge han somnade vid nio tiden igår och vaknade sju imorse.. Hoppas det blir så nu varje natt hahaha drömma kan man ju!! Nu ligger han och sover igen han vart trött!! Ska börja sminka mig lite snart och sen gå en sväng ner till stan och köpa blöjor.. 


Nu är det bara 1 dag kvar! ;)

Liam ska vara med sin mormor imorgon när vi far dit och får nycklarna och kollar så det är rent och grejs! :) 

Så hoppas den här dagen går fort!! 


Nu börja fixa mig lite 


Ha de bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är 20 år bor i Norge (Tromsö) med min underbara sambo och våran guldklimp Liam som kom till världen 04.07.2011 kommer skriva om våran vardag och annat smått och gott..

Länkar

Translate

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards