mammasandraaa

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Sandra - 25 september 2011 12:12

Då är helgen snart över och senare ska vi till Liams farmor och farfar.. Sen skulle väll gubben föra saker som han har där till lägenheten.. Vi har just ätit lunch käkade rester från igår ingen cola hade vi :'( Usch borde sluta dricka cola vi dricker varje dag men man blir beroende av cola.. Om jag skulle ha ammat skulle jag säkert inte druckit alls men nu när man inte ammar så dricker jag ju det vad jag är sugen på.. 


Imorgon åka tidigt och kolla om dom har kylskåp kvar som jag vill ha för det kommer nog vara fullt med folk! Dom öppnar en ny Elgiganten här fast det heter ju inte samma men det är exakt samma företag.. 

Så jag håller tummarna för att jag hinner och köpa mitt dröm kylskåp.. 


Igår gick vi och la oss vid halv tolv kunde seriöst lagt mig vid nio tiden var extremt trött igår.. 


Aja, nu kolla lite runt och sedan ta disken och börja sminka mig lite! 


Höööörs!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är 20 år bor i Norge (Tromsö) med min underbara sambo och våran guldklimp Liam som kom till världen 04.07.2011 kommer skriva om våran vardag och annat smått och gott..

Länkar

Translate

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards